Ügyfélszolgálat

Vásárlással, szállítással kapcsolatos információk és válaszok a leggyakrabban feltett kérdésekre.

Bemutatótermünk

A 300m²-es területen bútoraink elsősorban tájékoztató jelleggel vannak kiállítva. Kínálatunkban több ezer termék és termkvariáció szerepel, melynek csak töredéke fér el 300m²-en, így személyes látogatásakor az éppen elérhető termékeket tudja megtekinteni.

Nyitva tartás

Hétfő - Péntek 10:00 - 17:30
Szombat 9:00 - 13:00
VasárnapZÁRVA
Cím
7400 Kaposvár, Vásártér út 3. (MOL kút mögött)

Szállítás

Magyarország területén ingyenes a házhozszállítás. A szállítás az első kapuig / ajtóig értendő, szállító partnerünk pakolásra nem kötelezhető. 

Cégünk a honlapon feltüntetett ingyenes országos kiszállítás promóció alatt, egy díjmentes, a szállítmányozó cég által megadott időpontot és napot érti. Amennyiben a szállítmányozó cég által egyeztetett és jóváhagyott időpontot a vásárló elfogadja, akkor annak módosítása, a szállitás újra kérése csak abban az esetben lehetséges, ha megtéríti a szállítás díját a szolgáltatónak.

Amennyiben az utánvétes készpénzes fizetést választjod, kérjük, gondoskodj róla, hogy pontos összeget tudd átadni a futárnak. A házhozszállításra rendelkezésre álló idő részben a termék(ek) árukészleten való elérhetőségétől, részben pedig a távolságtól és az időszakos leterheltségtől függ.

Házhozszállítás

Országos szállítás

Ingyenes

Személyes átvétel

Kaposvári üzlet
Hétfő - péntek: 10:00 - 17:30
Szombat: 9:00-13:00
Vasárnap: zárva

Ingyenes

Házhozszállítás

Országos szállítás

30.000 Ft

Somogy megye

Egyedi ajánlat

Emelet

3.000 Ft /emelet

Személyes átvétel

Kaposvári üzlet

Ingyenes

A szállítási díj a vásárlót terheli minden esetben, mely függ a vásárolt termék nagyságától és súlyától, illetve a szállítási cím távolságától. A személyes átvétel mellett igény szerint országosan is szállítunk. 5.000Ft ellenében embereink segítenek a bepakolásban és összeszerelésben.

Hogyan adhatod le megrendelésed?

Személyes rendelés esetén az üzletünkben dolgozó munkatársak segítenek a kiválasztásban és a rendelés előkészítésében.

A webáruházból az online rendelések klasszikus lépéseivel tud vásárolni: kosárba rakja a kívánt termékeket, rendelkezik a szállítás módjáról (választhat a személyes átvétel és a házhozszállítás között) és kifizeti a megrendelt termékeket. Utánvétes fizetésnél a készpénzes megoldást javasoljuk. Személyes átvétellel megrendelt termékek esetén kizárólag készpénzben tudja kiegyenlíteni a vásárolt bútorok ellenértékét.

GYIK

Hogyan érdemes bútort választani a webáruházból?

Amennyiben kialakult elképzelésünk van arról, milyen bútort szeretnénk vásárolni, egyszerűen a keresőbe beírva találhatjuk meg célirányosan a számunkra releváns választékot. Aki az otthontervezés fázisában, tájékozódási, ötletszerzési céllal látogatja oldalunkat, annak a minél alaposabb böngészést javasoljuk: ismerkedjen meg kínálatunkkal, esetleg mentse el a szimpatikus darabok fotóját, paramétereit, és ha szeretné kipróbálni valamelyiket, szeretettel várjuk áruházunkban.

Mi történik, ha a megvásárolt bútor nem illik a lakásomba?

Előfordulhat, hogy a kiválasztott bútor mégsem felel meg az előzetes elképzeléseknek. Ezért minden kedves vásárlónknak azt javasoljuk, hogy a vásárlás alkalmával tájékozódjon cseregaranciánkról. Mivel bútorkínálatunk darabjai közül nem mindegyik cserélhető, a megvásárolt termékek egyedi elbírálás alá esnek cseregarancia tekintetében.

Miből tudom megállapítani, hogy a bútorok jó minőségűek-e?

Bútorainkat általában sok éves, akár több évtizedes használatra vásároljuk. Ezért is nagyon fontos már a vásárlás alkalmával meggyőződnünk azok kiváló minőségéről. Egyfelől a gyártói szavatosság és minőség jelent támpontot, másfelől a szakemberek ajánlása, harmadrészt pedig a bútorok személyes kipróbálása. Különösen a fekvő- és ülőfelületek igénybevételét érdemes szem előtt tartani a minőség ellenőrzésekor. Minden kedves vásárlónknak azt javasoljuk, hogy akkor is kérjék szakembereink segítségét, ha webáruházunkból rendelnek. Minőségi garanciánk minden termékünkre vonatkozik, üzletpolitikánk lényege pedig, hogy kizárólag magas minőségű importárut és hazai bútorokat forgalmazunk.

Mit tegyek, ha tanácstalan vagyok, nem tudom, melyik bútor illene jobban az otthonomba?

Kollégáink sok éves tapasztalattal és a lakáskultúra iránti szenvedéllyel készséggel állnak rendelkezésre minden otthon-álom megvalósításában. Mindenképpen érdemes szakemberrel konzultálni, ha még bizonytalanok vagyunk, hiszen gyakorlott szem könnyedén segíthet a megfelelő arányok és formák, színek és funkciók megtalálásában.

Mit tegyek, ha olyan bútort szeretnék, amit nem látok a kínálatban?

Előfordulhat, hogy jelenlegi készletünkben nem talál igényeinek megfelelő, tökéletes darabot. Ez esetben érdemes felvennie velünk a kapcsolatot, hogy kiderítsük, hogyan tudnánk az Ön terveibe illeszkedő bútort rendelni.

Hogyan működik a rendelés?

Személyes rendelés esetén az üzletünkben dolgozó munkatársak segítenek a kiválasztásban és a rendelés előkészítésében. A webáruházból az online rendelések klasszikus lépéseivel tudunk vásárolni: kosárba rakjuk a kívánt termékeket, rendelkezünk a szállítás módjáról (választhatunk a személyes átvétel és a házhozszállítás között) és kifizetjük.

Kérdésed van? Írj üzenetet!

    Segíthetünk?

    • +36 70 791 4545
    • ugyfelszolgalat@begaoutlet.hu
    • Messenger

    Közösségi oldalaink

    Broadway Store

    1260 Broadway, San Francisco, CA 94109

    Phone: (208) 555-0112
    Email: woodmart@mail.com

    Valencia Store

    1260 Broadway, San Francisco, CA 94110

    Phone: (208) 555-0132
    Email: woodmart@mail.com

    Emeryville Store

    1034 36th St, Emeryville, CA 94608

    Phone: (148) 555-0185
    Email: woodmart@mail.com

    Alameda Store

    1433 High St, Alameda, CA 94501

    Phone: (145) 555-0135
    Email: woodmart@mail.com